Problem att anropa

Hej
Jag har startat ett projekt och vill anropa API-nyckel för SL störningsinformation.

Jag har fått API-nyckel: API-KEY men jag vet inte var jag ska anropa med Key-parametern. Jag ser helt enkelt inte någon ruta jag ska fylla i, men kanske jag missar det?

Kommentarer

  • Hej Mårten,
    Du kan använda dig av länken nedan i valfri webläsare och klistra in din nyckel efter "=" tecknet. Läs gärna i dokumentationen för API:et om mer avancerade anrop, där du t ex kan specificera trafikslag och id för hållplatsområden

    http://api.sl.se/api2/deviations.xml?key=

    Återkom gärna om du har fler frågor kring detta.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab