Positioner (stop point) för Waxholmsbåtsbryggor

Med API:t "SL Hållplatser och Linjer 2" får man inga positioner för Waxholmsbåtsbryggorna. Det finns en site för t ex Södra Ingmarsö (823), men det finns ingen stop point i stop.json.

Det fanns positioner för bryggorna ungefär fram till april 2016, men sedan försvann infortmationen?! När kommer den tillbaks?

Kommentarer

  • Hej Michael,

    Tack för din fråga. Jag kopplar in SL på det här.

    Med vänlig hälsning,
    Magnus Karlsson
    Team Trafiklab