platsuppslag

jag skulle behöva få tag på id nummer för en tunnelbanestation, men konsolen för platsuppslag i resrobot-reseplanerare ger bara felmeddelande.

Varför ?

Kommentarer

  • Hej Semir,
    Tack för felrapporten! Vi undersöker och återkommer så snart vi kan.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Semir,
    Problemet med konsolen ska nu vara löst. Testa gärna och bekräfta att det funkar för dig.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Kenneth, problemet är löst och fungerar för mig nu!

    Tack.

    Mvh Semir