Pendeltåg har inledande T i sina namn

I SL:s reseplanerare har pendeltågen fått namn som T36 och T38 istället för 36 och 38. Är det verkligen meningen? Om det är det, vad är syftet?

Kommentarer

  • Hej Mårten,
    Det är inte meningen att det ska se ut så!

    Dyker felet fortfarande upp? I så fall hur ofta/i vilka fall? Jag lyckas inte återskapa felet nu.

    /Sabina

  • Har sett detta med men kan inte se det längre. Kan det vara så att det endast visas när realtid finns? Realtid i reseplaneraren visas inte för tillfället det kanske är därför vi inte ser problemet för tillfället?

  • Hej igen,
    Nu när realtiden har börjat fungera igen kan jag se att det blir fel för blåbuss, Tvärbanan och pendeltåg i de fall en avgång har realtid. Detta är felanmält till systemleverantören.

    /Sabina