Parametern maxJourneys i ResRobot Stolptidtabller 2 verkar ignoreras

Hej

Jag skickar in följande (plus min nyckel förstås), och får väldigt många avgångar tillbaka, över 200 st:

https://api.resrobot.se/v2/departureBoard?passlist=0&maxJourneys=6&key=my-secret-key&id=740046212&format=json

Det har fungerat bra tidigare, så jag undrar om något ändrats hos er?

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Jag gissar på att det är kopplat till en ändring som gjordes i detta ärende. Vår leverantör kan som tidigast utreda problemet imorgon. Hoppas att det inte ställer till allt för stora problem för dig.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Tack för snabbt svar!

    Det låter troligt. Inga problem för mig, däremot tänkte jag att det är onödigt att lasta ner resrobots servrar med oönskat data.

  • Här skapar det problem. Det verkar fortfarande inte fixat?
  • Hej,
    En uppdatering på ärendet. Tyvärr har vi inte hittat någon lösning på detta problem ännu men vår leverantör av API:et jobbar på en lösning.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab