Öppna data

Vägrar av princip att acceptera era värdelösa licenser som är flera sidor långa. Det är en skam att en skattefinansierad organisation fortfarande 2018 inte har öppna data. Hej då.

Kommentarer

  • Hej Adjöss,
    Tråkigt att du lämnar oss men har ändå goda nyheter för dig/er som inte gillar våra licensavtal. Vi håller nämligen på att diskutera med våra dataleverantörer om att gå över till en mer standardiserad CC-licens. Förhoppningsvis har vi det på plats redan i höst.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab