Öppet api för oss hemma snickare?

Hej, tänkte kolla om det finns någon licens för oss som sitter och gör lite egna privata projekt hemma? Är intresserad av att ta fram avgångstider för en specifik hållplats.

Kommentarer

  • Hej Krister,

    Trafiklab är öppet för var och en. Det är bara att skapa en användare och börja utveckla.
    Välkommen.

    Med vänlig hälsning, Åke

  • Tackar, har ni för JLT då också?

  • Hej Krister,
    Resrobots APIer och GTFS extraktet är nationellt täckande och innehåller JLT trafikinformation. Se dokumentationen för mer information.

    Med vänlig hälsning, Åke