Odefinerad nyckel

Hej när jag försöker göra anrop får jag felkod

Mitt anrop ser ut såhär

"http://api.sl.se/api2/TravelplannerV3/trip.json?key=<API-KEY>&originId=9192&destId=1002&searchForArrival=0"

Oavsett vilket API jag använder med tillhörande nyckel så får jag samma felkod. Jag har även testat att ha nyckeln innanför <>

Kommentarer

  • Jag råkade skicka iväg det lite tidigt, men jag skulle uppskatta hjälp.

    Mvh
  • Hej API-nybörjare,
    Anropet ovan funkar bra för mig att köra i browsern. Nyckeln ska anges utan <>. Kan det vara något annat i din kod som spökar? Kom ihåg att det är olika nycklare för varje API.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab