Nivåer för anrop

Hej, jag riskerar att nå min gräns för 10,000 anrop per månad. Jag har precis gjort en prototyp med en funktion som kartlägger Stockholm och skulle behöva göra fler än så. Hur når man högre?
mvh Jonathan

Kommentarer

  • Hej Jonathan,
    Du kan via trafiklab ansöka om högre nivåer för ditt projekt. Dock låter det som att API:erna för GTFS Regional skulle kunna passa din tjänst. I dagsläget finns inga nivåer för det API:et och utformningen av API:erna kan nog passa din applikation bättre. Ett exempel på applikation och vad som kan visualiseras med GTFS är http://transportnetworks.cs.aalto.fi/

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab