Museijärnvägar klassas som "regional rail"

I GTFS-feeded verkar museitåg som t.ex. Lennakatten taggas med route_type = 106 (regional rail) istället för 107 (tourist rail) som vore mer korrekt, tror jag.
Finns möjlighet att ändra detta? Eller är det beroende på vilket data som operatören lämnar?

Kommentarer

  • Vi håller på att kollar på det här och återkommer när problemet är löst!

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab
  • Efter lite efterforskningar så verkar detta problem inte gå att lösa just nu.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel

    Team Trafiklab