Linjenamn i Hållplatser och Linjer 2

Hej!

I SLs api Hållplatser och Linjer 2 med linje modellen så anges vissa linjers namn fel, eller iaf ej som dom "kallas" i verkligheten eller "heter" i t.ex. realtidsinfon.

http://api.sl.se/api2/LineData.json?model=line&key=<NYCKEL>

Se exempel för linjenummer 925. Det är ersättningsbuss 25B mellan Slussen och Henriksdal för Saltsjöbanan. Dess värde på LineDesignation är för närvarande "25" men borde det inte vara "25B" som hos era övriga datakällor?

Tack!

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Jag ber SL kolla på ditt ärende.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab