Lägga till SL Reseplanerare 3 i API-statistik

Hallåj!
Hur lägger jag till "SL Reseplanerare 3" till API-statistik? Ser bara Realtidsinfo-frågorna där nu.

Tack på förhand

Kommentarer

  • Halloj Holger!

    Ursäkta för sent svar. Jag har testat och kan inte heller se statistik för "SL Reseplanerare 3". Jag ska föra vidare frågan och kolla om det är en bugg som gör så att den inte är synlig, eller om det är meningen av någon anledning.

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Halloj igen Holger!

    Nu borde "SL Reseplanerare 3" finnas som ett val när du kollar din statistik. Tack för att du rapporterade felet! 😀

    // Kevin
    Team Trafiklab