kunde ej få tillgång till stöningsinformation

sitter i en kommun i norra Sverige och tycker att det borde vara en fördel att få tag i information på detta sätt.

med tanke på vi är några stycken med hörselproblem och att det är lättare att skriva än att prata i telefon. Det är inte alltid man har tolken tillgänglig.

Kommentarer

  • Halloj Ulrica!

    Jag är inte säker på vad du syftar på i första stycket.

    Detta forum är till för frågor och förslag relaterade till Trafiklab. Trafiklab tillhandahåller data till utvecklare så att de kan använda det i sina applikationer.
    Som slutanvändare är Trafiklab antagligen inte ett ställe man direkt hämtar information ifrån, utan snarare använder man applikationer som hämtar data från Trafiklab.

    // Kevin
    Team Trafiklab