Kan inte skapa ny projekt

Jag har fyllt i alla fält som krävs och trycker på save men inget händer, Jag får inte något meddelande heller.? Hur kan jag fortsätta?

Kommentarer

  • Hej!

    Vi kikar på det och återkommer.

    mvh
    /Martin

    PS Eftersom det är semestertider kan det dröja lite...
    Team Trafiklab
  • Hej igen!

    Du råkar inte ha någon skärmdump på vad du fyllde i när det inte fungerade?
    Vilken webbläsare? Vilket operativsystem?
    Minns du dag och cirka tidpunkt? (Så kan vi gräva i loggarna...)

    Jag har för mig att om man inte fyller i korrekt så ska sidan scrolla till det felaktiga fältet och visa en feltext. Dels är det inte jättetydligt, dels kanske det inte fungerar i alla webbläsare?

    mvh
    /Martin
    Team Trafiklab