Kan inte logga in

Hej!

Jag kan inte logga in på mitt TrafikLab-konto.
Jag har försökt både att ange mitt användarnamn och min epost samt mitt lösenord, men kommer inte in.
Sen har jag försökt återställa mitt lösenord både med hjälp av mitt användarnamn och min epost, men den säger antingen att det inte är en epostadress (när jag anger mitt användarnamn) och sen att det inte är en känd epostadress (när jag anger min epost).

Har kunnat logga in förut på mitt konto.
Dock vet jag inte om detta har något att göra med att innan jag öppnade ett konto hos Trafik Lab, så skapade jag ett konto på Trafikverkets öppna API och där är ju användarnamnet detsamma som jag angav som epost i TrafikLab...
Tänkte om ni gjort nåt åt det eftersom det blir två separata konton...?

Egentligen skulle jag väl ha skapat mitt trafiklab-konto först, för vad jag förstår så får man då access till Trafikverkets API direkt?
Finns det en möjlighet för er att slå ihop dessa konton på något sätt eller får jag fortsätta med 2 st?

Hoppas ni kan hjälpa mig med både kontofrågan samt inloggningsproblemet.

Tack!

MVH
Andreas

Kommentarer

  • Hej Andreas,
    Kan du skicka ett mail med din trafiklab-kontouppgifter till info@trafiklab.se så ska jag undersöka problemet.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab