Kan inte logga in / skapa konto

Hej, jag skapade ett konto men har ännu inte (30 min) fått någon bekräftelse till min mail.

Efter att jag skapat mitt konto såg jag även att man kunde logga in genom github, varpå jag försökte med det. Gav permissons via Github och trodde att det bara var att tuta och köra.

Men oavsett vad jag gör händer precis ingenting när jag försöker logga in. När jag klickar på "logga in med github". Faktum är att om jag skriver bara nonsens händer ingenting heller. Jag får ingen valideringstext/feltext heller.

Jag använder Chrome.

Tacksam för hjälp!

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för informationen. Problemet är känt med valideringstext. Loggar du in med din mail adress? Du ska logga in med det användarnamn (ej mail adress) och lösenord du valt.

    Test igen och återkom om felet kvarstår.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej,

    Det funkar nu, men jag svarar eftersom det fortfarande verkar finnas lite buggar:

    Vad jag såg fick jag inte välja något lösenord när jag skapade kontot, utan bara användarnamn och email?

    Det jag gjorde nu var att klicka på "glömt lösenord" osv.

    Vad som hände med Github-kopplingen (blev det dubbla konton nu eller?) vet jag inte riktigt...

    Notera att jag heller inte fick något bekräftelsemail när jag registrerade mig. (utan det fick jag först när jag klickade på återställning av lösernord)

  • Hej!

    Tack för feedbacken. Jag ska ta detta vidare till de som jobbar med trafiklabs webbplats.

    /Martin

    Team Trafiklab