Kan inte lägga till fler API-nycklar

Redigerar mitt projekt för att lägga till fler API-nycklar, markerar två nya ("SL Reseplanerare 3" och "SL Närliggande hållplatser") och väljer att spara förändringarna.

Får detta meddelande:
---
You have unselected one or more APIs for which you have retrieved keys.

Saving this change will delete the project's keys for the following APIs:

  • SL Trafikläget
Denna åtgärd kan inte ångras.
---
Inga problem, ser inte ens "SL Trafikläget" i listan över API-nycklar (och inget jag använder). Väljer att klicka på "save and delete the keys" och inget händer, får bara upp samma fråga igen (meddelandet ovan).

Kollar om jag fått nya nycklar, nix...

Kommentarer

  • Hej Patric,
    Ditt problem är löst. Jag tog mig friheten och skapade nya nycklar för dina nya APIer enligt ovan.

    Mvh, Åke