Kan inte hitta SiteId för Aspudden

Jag försöker få fram SiteId för hållplatsen Aspudden tunnelbanestation men den verkar fattas i json-feeden för SL Platsuppslag. Heter den något annat än Aspudden?

Vh Emil

Kommentarer

  • Jag menar i SL Hållplatser och Linjer 2 och inte Platsuppslag.

  • Hej!

    Det ska vara nummer SiteID 9293 och den heter bara Aspudden, inga synonymer. Ifall den saknas behöver vi felsöka APIt.

    Mvh
    Sofia

  • Precis vad jag misstänkte att SiteId var, för jag fick fram Liljeholmen och Örnsberg men Aspudden emellan med SiteId 9293 saknas. Har ingen möjlighet att testa just nu men igår fanns den iaf inte.

    Vh Emil.

  • Har testat nu igen. Verkar vara fel i json-feeden för SL Hållplatser och Linjer 2 men SiteId:et som ni bifogade funkar i SL Realtidsinformation 3. Och det är där jag behöver id:et, så jag är nöjd med svaret men ni behöver eventuellt felsöka Hållplatser och Linjer 2.

    Vh Emil.