Kan inte återställa lösenord

När jag väljer att återställa lösenord får jag länk till engångsinloggning och uppmanas sätta nytt lösenord. Problemet är att jag ändå måste fylla i det gamla lösenordet för att kunna sätta ett nytt.

Kommentarer

  • Samma sak händer mig...
  • Samma här.

    En relaterad sak: Jag är relativt säker på att jag angett mitt gamla lösenord korrekt. Är det möjligen så att registreringens lösenordsfält accepterar specialtecken som inloggningens lösenordsfält städar bort?
  • Hej Henrik och Jörgen,
    Vi undersöker problemet och återkommer så snart vi kan.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab