Is it possible to purchase tickets of SL in stockholm?

Hello

I notice that instockholm SL is a big transit provider but i dont see it listef in the Savea Ticket API. Does it mean that the API does not provide this functionality?

Kind regards,

Caspar Romot

Kommentarer

  • Hi Caspar!

    The SAVEA API only works for a select number of express-busses:
    • Blåklintsbuss
    • Bergkvarabuss
    • Silverlinjen
    • Masexpressen
    • Härjedalingen
    • Lapplandspilen
    • Sgs bussen
    • Svenska buss
    • Västervikexpress
    • Skaraborgaren
    • Fjällexpressen
    • Tapanis
    • Lindbergsbuss
    • Nikkaluoktaexpressen
    There isn't a public API through which 3rd parties can sell tickets for SL. Feel free to ask if you have any more questions.

    Regards,
    Bert
    Bert på Trafiklab