Intervall eller nästa avgång?

Vissa "produkter" har inte resor varje dag, då vore det bra att kunna söka inom ett datumintervall eller på nästa resa.

Kommentarer

  • Angående vilket API?

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • ResRobot - Reseplanerare
    ResRobot - Stolptidtabeller 2
  • Det här är inte en funktion som just nu är planerad att implementeras, men jag tar med mig ditt förslag till sånt som kan läggas till i framtiden! Tack. 😀

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Är det något nytt här? Håller med om att det vore bra att kunna visa nästa avgång
  • Tyvärr finns det förtfarande ingen stöd för detta.

    // Bert
    Bert på Trafiklab