inga tider för linje 80

Av någon anledning får jag igår och idag inga tider returnerade för linje 80 (Sjövägen) t.ex från Nacka Strand till Nybroplan. Tidigare hittade jag linjen i "Reselpnerare 3" men inte i "Realtidsinformation 4", men när jag nu testade igen får jag inga svar i något av dem. Jag har även testat i SLs app och på SLs hemsida, och även där saknas alla avgångar med linje 80. Om jag söker i reseplaneraren (på hemsidan) efter turer i morgon får jag svar, så kanske det är problem med båtarna idag, även om hemsidan inte säger något om störningar.

Mvh, Olof

Kommentarer

  • Hej,
    linje 80 föll bort efter ett misstag av trafikplaneraren. Åtgärdat, så nu finns linje 80 även för idag.

    /Andreas