Inga mellanliggande i SL Reseplanerare

SL Reseplanerare visar inte längre mellan liggande stationer. Man ett tomt HafasResponse som svar.

Fungera för ca en månad sedan när jag prova, men inte längre.

Kommentarer

  • Bump

  • Hej!

    Tack för informationen. Vi ska undersöka vad som kan blivit fel.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Bumpar igen, IntermediateStopsQuery svarar alltid med ett tomt HafasResponse object.

  • Hej!

    Tack för påpekandet.
    Vi är medvetna om detta och för en dialog med leverantören för att få en lösning på problemet.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej,

    Hur går det? APIt svarar fortfarande alltid med {"HafasResponse":{}}...

  • Hej!

    Nu finns det en tillfällig lösning på detta, se http://www.trafiklab.se/api/sl-reseplanerare/do...

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej igen,

    Tack för ett snabbt svar. Jag testade precis och det funkar att ta fram mellanliggande stationer med det interna sl-APIt.

    En fråga dock, finns det något sätt att begära json-svar från det här APIt istället för bara xml?

    Oavsett, xml är bättre än inget. Tack så mycket!

  • Hej!

    Jag tror inte SL har stöd för json på deras interna API anrop.

    /Martin

    Team Trafiklab