Inbjudan till utmaningsdriven workshop 7 maj Openlab

Hej!

Vi söker kompetenta deltagare och drivna intra- och entreprenörer som vill vara med och lösa Stockholmsregionens trafikutmaningar.

Jag som processledare söker förstå mer om hur vi kan föra samman Storstockholms kommuner, deras arbete med att tillgängliggöra öppna data, små och medelstora företag och forskare för att förstå utmaningarna vi står inför i Stockholm, och hur vi kan lösa dem.

Vill ni vara med? Jag skulle gärna vilja lära mig mer från ert arbete och bjuda in er till workshopen den 7 maj. Se inbjudan här: https://workshop_oppna_data.confetti.events/

Kommentarer

  • Hej Sara,
    Det låter väldigt intressant. Elias kommer att kontakta dig för vidare diskussion.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab