Hur får ett projekt guld-nivå?

Hej,

Jag skapade precis ett projekt hos er och undrar hur jag går tillväga för att detta projekt ska få guld-nivå. Har lagt till en beskrivning men osäker på om den är tillräckligt utförlig. Om den inte är det utökar jag den gärna för att kunna öka projektets nivå.

Mvh,
Jacob

Kommentarer

  • Hej Jakob,
    Gå in på din profil och sedan klickar du på API-nycklar. Där kan du hämta nycklar till API:erna som du kopplat till ditt projekt och sedan begära uppgradering av nycklar.

    För att behandlingen av din nivåuppgradering ska gå så smidigt som möjligt behöver vi svar på dessa frågor:

    Vilken är primär målgrupp för tjänsten? Beskriv även det behov som tjänsten avser lösa.
    Uppskattning av antal användare inom ett år?
    Hur anropar tjänsten API:et?
    Antal requests per sökning (eller uppdatering) i tjänsten
    Uppskattning av totalt antal requests
    Sker någon automatisk uppdatering, och isåfall hur ofta?
    Beskrivning av eventuell cache-funktion

    Dessa frågor kan du svara på i trafiklab när du begär uppgraderingen.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Kenneth,

    Tack för hjälpen! Har skickat in en begäran om uppgradering nu.

    Mvh
    Jacob
  • Toppen, lycka till med projektet!

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab