Hjälp support

Hej vi har en tjänst där vi tillsammans med Aptus Assa Abloy. Våra tjänster handlar om att skapa digitala skärmar som sitter i trappuppgångarna. Dessa fungerar som passersystem, boka tvättstuga, visa vilka som bor i fastigheten, nyheter till hyresästerna engergiförbrukning mm. Vi vill även visa när de närliggande busstiderna/t-banetiderna.

I slutet av varje månad slutar samtliga tjänster hos er att fungera. Jag har vid flera tillfällen försökt uppgradera så jag kan visa mer trafik, men ni återkommer alltid med att jag ska skicka en beskrivning. Jag har skickat skärmdumar gjort uträkningar på trafikvolym, skickat länkar mm. Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att få möjlighet till detta. Nu ligger era tjänster nere i flera fastigheter. Kan ni ringa mig så vi kan reda ut detta en gång för alla. Nu har jag ett stort fastighetesbolag i Linmlöping som vill ha samma tjänst, men jag vågar inte erbjuda det då jag vet att det kommer att sluta fungera och ni  kommer skicka en massa kryptiska maila om att jag måste skicka in en beskrivning. Ring mig 0708-727374 - lars@fakta.se
Tack!

Kommentarer

  • Hej Lars

    Ursäkta att om mina mail har varit kryptiska. Men jag har verkligen försökt vara så tydlig som möjligt när det kommer varför vi har nekat dig nivåförändring till guld. Här kommer det en ny förklaring.

    Dina projekt saknar utförlig beskrivning på trafiklabs hemsida. Oftast står det bara "Indal" eller "Visas i aptus tavlor" som beskrivande text på dina projekt. Denna beskrivning är inte tillräcklig för att kunna få guld-nivå utan projektet måste ha en utförlig beskrivning. Alltså du ska delvis skicka en beskriving i din ansökan men även uppdatera din projektsida med en beskrivande text om ditt projekt, för att kunna få guld-nivå.

    Citat från dokumentationen på SL realtidsinformation 4:
    "För att få Guld-nivå krävs att man skriver en utförlig beskrivning av projektet på Trafiklab. Projekt som saknar beskrivning kommer att nekas Guld-nivå."  https://www.trafiklab.se/api/sl-realtidsinformation-4

    Kommer även försöka ringa dig under dagen och göra en muntlig förklaring.

    Mvh
    Daniel
    Team Trafiklab