Historiska Stops i Stolptidtabeller 2

Halloj,
Undrar om det finns möjlighet att lägga till historiska Stop-object i "Stops"-arrayen för Stolptidstabeller. Som det ser ut just nu så är den aktuella hållplatsen (som man filtrerar på) första objektet i "Stops"-arrayen. Man kan alltså inte se hållplatser som färdmedlet har passerat utan endast kommande hållplatser.

Kommentarer

  • Hej!

    Det finns inte möjligheten att lägga till det i APIet just nu. Vill du få fram hållplatser färdmedlet har passerat så får man idag använda sig av ankommande trafik (arrivalBoard) för samma hållplats och sedan mappa ihop det hela.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Perfekt! Tack för snabbt svar