Historisk data banarbete

Hej, är intresserad av att se historisk data av banarbete. Framförallt i södra och mellersta Sverige.

Kommentarer

  • Hej Alexander,

    Ursäkta att svaret dröjt först och främst.

    Vi har inte denna data själva, men jag har kontaktat Trafikverket för att dels se om de har den, samt i vilket format, men även för att se om de kan tillgängliggöra den via Trafiklab. Återkommer när jag får svar från dem

    Allt gott,
  • Ok, väntar spänt på svar.

    Mvh Alexander