Helgtrafik, GTFS Regional

Jag begriper inte hur helgtrafiken noteras, med calendar och calendar_dates. Skulle ni kunna hjälpa mig?

Kommentarer

  • Hej Mathias
    För att kunna hjälpa dig behöver vi få veta lite mer exakt vad du vill göra och vad för resultat du vill få fram

    Mvh Pia
    Team Trafiklab
  • Hej Pia
    Jag vill visa de närmaste avgångarna för given rutt, precis som på sl.se. Och det ska fungera under helger också.