Hållplats Vasagatan/Kungsgatan utnyttjas inte vid sökning med Reseplanerare 2

Om man gör en sökning från en adress i närheten av hållplatsen Vasagatan/Kungsgatan så får man istället förslag att gå till andra hållplatsen/stationer i närheten.

Om man anger att man vill resa via Vasagatan/Kungsgatan så får man förslag om att gå en omväg till föregående hållplats och ta bussen därifrån.

Exempel på sökning på sl.se: https://sl.se/#/Travel/SearchTravelByStartPosition/Vasagatan%2017,%20Stockholm/Norra%20Hammarbyhamnen%20(Stockholm)/59.333408/18.056596/1310/null/depart/sv/null/1005/2,8,1,4,96,/null/null/null/null/null/false/null/1/0/Vasagatan_Kungsgatan%20(Stockholm)/false

Är det ett fel, eller finns det någon anledning till att inte föreslå Vasagatan/Kungsgatan?

Kommentarer

  • Hej!

    Vilket anrop gör du, posta inte din nyckel, så kan vi felsöka vidare?

    mvh
    /Martin
    Team Trafiklab