GTFS Västtrafik

GTFS-filen för Västtrafik har inte uppdaterats sedan 18 juni. Vi vill ha tillbaka regelbundna uppdateringar!

Kommentarer

  • Tack för att du uppmärksammade oss, Johan! För oss såg det ut som att export-jobbet hade gått bra, men det fanns en bugg som berodde på oväntat format av indatan som gjorde att det misslyckades i smyg.

    Jag har lyckats köra igenom en export ordentligt nu, så Västtrafik är också up-to-date och borde rulla på med en ny GTFS-fil varje morgon som vanligt.

    // Kevin
    Team Trafiklab