GTFS Sverige 2 anrop till sweden.zip returnerar ERROR 400: Bad Request.

Anrop till sweden.zip URL: https://api.resrobot.se/gtfs/sweden.zip?key=<apinyckel> returnerar `ERROR 400: Bad Request.`

Det är störande fel för att vi har ett arbetsflöde beroende av GTFS zip-filen.

Kommentarer

  • Hej Andrey,
    Jag testade din URL med min nyckel men kan tyvärr inte återskapa problemet som du beskriver.

    Har du möjlighet att testa igen för att se om det var en tillfällig störning?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Det var nog en tillfällig glitch. Tack för svaret, Kenneth!