GTFS Realtime

Jag hämtar protocol buffer-filen och läser den, en entity ser ut som följande:
stop_time_update {
stop_sequence: 24
arrival {
delay: 19
time: 1560333478
}
departure {
delay: 19
time: 1560333478
}
stop_id: "9022003700373002"
}

Och då undrar jag bara, vad i entiteten länkar till något annat, typ en hållplats eller så? Jag trodde att 'stop_id' skulle länka till tex 'stop_id' i stop_times.txt, men det verkar den inte alls göra. Så, hur kopplar jag infon till något annat?

Kommentarer

  • Och jag läser vidare:
    stop_id; Must be the same as in stops.txt in the corresponding GTFS feed.

    Men jag får inga träffar i det dokumentet. Vad är det jag missar?
  • Fan, jag hämtade hem fel feed, hade länkat till ul när jag ville ha sl.

    Tack.
  • Vad skönt att det löste sig
    Det är bara att höra av dig om du behöver hjälp

    Mvh PIa
    Team Trafiklab