GTFS-R för UL verkar tom

Hej!

Realtidsdata från UL verkar ha dött.

https://gtfsr-pp.samtrafiken.se/ul/TripUpdates.txt?key=11b3... ger:

header {  gtfs_realtime_version: "2.0"  incrementality: FULL_DATASET  timestamp: 1544556593 }

och inget mer.

Kommentarer

  • Halloj Ulf!

    Det beror på att förbindelsen mellan oss på Samtrafiken och UL för mottagning av realtidsdata ligger nere sen i fredags förra veckan. Vi arbetar på att få igång den igen så snart som möjligt!

    // Kevin
    Team Trafiklab
  • Hej Ulf,
    Tripupdates för UL är återigen uppe.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab