GetDpsDepartures ger Destination och LineNumber null för tåg mot Märsta

Fråga:

wget --header "Accept: application/json" 'https://api.trafiklab.se/sl/realtid/GetDpsDepar...'

Svaret innehåller ett antal DpsTrain-objekt som har följande rader: "LineNumber": null, "Destination": null,

Kommentarer

  • Problemet verkar ha försvunnit över natten.

  • SL hade problem med synkning av data mellan systemen igår när nytt data laddades in. Data laddas in 24 timmar framåt i DPS-systemet som fick referensfel vid ändringen. Det rättade till sig från och med dygnsskiftet.