Gånginstruktioner med ResRobot

Hej! Laborerade lite med Resrobots API https://api.resrobot.se/v2/trip och angav GPS-koordinater och det verkar fungera bra men skulle vilja få ut trevliga gånginstruktioner steg för steg där det behövs också, t ex "Sväng höger på Vasagatan" osv. Finns det tillgängligt? ResRobots egen reseplanerare på webben verkar göra anrop till en tjänst som är odokumenterad (https://reseplanerare.resrobot.se/bin/mgate.exe).

Kommentarer

  • Hej Robert,
    Jag har inte missat din fråga! Jag behöver bara rota lite i vad som gäller kring ruttningensmotorn. Jag återkommer så snart jag kan.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Toppen, väntar med spänd förväntan. 😉 Det verkar som sagt som om allt finns i det "andra" API:et som jag inte hittade dokumentation för men känns riskabelt (och kanske inte tillåtet) att använda.
  • Hej Robert,
    Vi har inte glömt dig. Vi har tyvärr inte hunnit med att rota kring ruttningsmotorn än på grund av den senaste tidens stabilitetsproblem

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Robert. Om möjligt så är vi fortfarande intresserade av svaret.
  • ~~Robert~~ Kenneth
  • Hej Daniel,
    Vi har ännu inte fått någon dokumentation från vår API-leverantör men vi ligger på och jagar.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab