Föstasidan sönder, sl/realtid/GetDpsDepartures() sönder

Ni har lyckats ha sönder er förstasida med alla länkar i toppmenyn, antagligen genom den där konstiga informationen till guldabonenter.

Just när trafiken är som sämst behövs informationen som bäst.

Förresten, följande fråga ger just nu 400:

wget --header='Accept: application/json' -O - 'https://api.trafiklab.se/sl/realtid/GetDpsDepartures?key=XXXX&siteId;='1536

Resolving api.trafiklab.se... 79.125.104.81, 54.247.93.223

Connecting to api.trafiklab.se|79.125.104.81|:443... connected.

HTTP request sent, awaiting response... 400 Bad Request

-> Det är trasig, och om det är överlast så är 400 en felaktig felkod.

Kommentarer

  • Hej Harald!
    Ursäkta sent svar, men då meddelande på hemsidan inte har något att göra med API-svar, och det fanns andra problem just de dagarna hamnade detta emellan stolarna.

    Min misstanke är att du fått in en liten fnutt på fel ställe i siteId-parametern.

    / Lars, Trafiklab