Förslag på copy-förbättringar

Hej,

Copyn på sidan får en nästan att tro att det är ett gäng hobbyentusiaster som gjort ett "API-community" och att man inte får ut något praktiskt av att vara här. Dvs tillbaka till Google.

Själv har jag flera gånger gått in och ut på webbplatsen innan jag fattade att ni själva hostar och äger officiella APIer för resdata, och att man gratis kan registrera sig för att börja använda dem, direkt.

Ni borde se er bounce-rate på Google Analytics? Min misstanke är att ni kan få dramatiskt många fler registreringar genom att t.ex. anlita en copyist i 3-4 timmar för att gå igenom innehållet. (jag är ingen sådan person)

Jag kan oavsett ge några konkreta tips om så önskas.

Kommentarer

  • Hej Björn,
    Vi tar tacksamt emot alla förbättringsförslag som kommer in. Kontakta mig gärna på kenneth.yu@samtrafiken.se så kan vi diskutera vidare i en lämligare form.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab