Förändrat svar från SL reseplanerare

Svaret från SL reseplanerare är förändrat för vissa resor. Verkar inte alltid uppså för samma resa.

Förändringarna i svaret:

  • PrevQuery - länkar till annan adress som inte fungerar.
  • NextQuery - länkar till annan adress som inte fungerar.
  • DepartureTime - en sträng inte en map med @type och #text nycklar
  • ArrivalTime - en sträng inte en map med @type och #text nycklar
  • IntermediateStopsQuery - länkar till annan adress som inte fungerar.

http://pastebin.com/1EhRiUKe

Kommentarer

  • Hej Per!
    Detta beror på en bugg. Förhoppningvis kommer detta att lösas med en driftsättning på torsdag (2:a maj 2013) morgon.