Flyg

Varför finns flyg med i resrobot men inte i era apier. Det sägs att det beror på upphovsrättskäl. Hallå, det är 2017 nu. Är det inte dags att skriva ett modernare avtal?

Kommentarer

  • Hej Markus,

    Tack för ditt förslag. Vi får se om Vi i framtiden kan få med flyget i våra APIer.
    Som du säkert förstår så är det inte så enkelt som det ser ut, det finns avtal och kostnader för datat som man måste ta hänsyn till.

    Dessutom, är Resrobot APIer ett sätt att marknadsföra kollektivtresande för Samtrafikens ägarföretag och där ingår inte något flygbolag.

    Mvh, Åke
    Team Trafiklab