Flixbus saknas

Väldigt bra att ni har GTFS, men kom inte och påstå att GTFS-filerna innehåller all kollektivtrafik i hela Sverige. Det har ju aldrig någonsin varit sant då det alltid har funnits midre aktörer som inte är med i Samtrafikens system. Nu har ni inte ens med Flixbus längre, trots att de finns i Resrobot.

Kommentarer

  • Hej,

    Jag skapar ett ärende till vårt utvecklingsteam så kommer de att titta på detta.

    MVH
    Vojislav
    Team Trafiklab
  • Inget nytt här? Tre veckor kvar tills Flixbus tar över Swebus.
  • Hej Markus,

    Vi har en diskussion med Flixbus angående detta men inget är klart än.

    Mvh,
    Tobias
    Team Trafiklab