FLIXBUS - Avgångar som inte finns

På bilden (resrobot API) så syns en flixbus avgång 11:45 Stockholm till Linköping 14:05 men i verkligheten på deras hemsida så finns inte denna avgång. Detta för att Flixbuss visas felaktigt.

Kommentarer

  • Flixbus kommer leverera justerade tider först nästa vecka.
    Just avgången kl 11:45 har nu plockats bort i vår databas men försvinner i Trafiklab under morgondagen.