"//fixa text" synligt för besökare

Hej, jag tittar omkring på er sajt för en skoluppgift och jag har noterat en text som jag inte tror är meningen att synas publikt:
1. På sidan om API-nycklar (https://www.trafiklab.se/api/dokumentation/nycklar), rubriken "Begränsningar" och fjärde stycket där, så står det "//fixa text//" i början och i slutet.

Vänliga hälsningar
Anna Stark
studerande till Front End Developer på Medieinstitutet

Kommentarer

  • Tack! Vi kommer att rätta till det...

    mvh
    /Martin
    Team Trafiklab