Finns två T-Centralen i platsuppslag

Hej!

Ville bara meddela att det finns två stycken stationer för T-Centralen. Dom har samma site, samma koordinater och det enda som skiljer dem åt är ett bindestreck i namnet (T-Centralen / Tcentralen).

Lite märkligt att det finns två. Just nu tar jag bort den ena från mina svar med kod men känns lite onödigt. Kanske finns en anledning jag inte känner till som ligger bakom detta?

Tack,

Kommentarer

  • Hej Magnus,
    Det finns synonymnamn inlagda för en del siter och Tcentralen är ett sådant. Sökresultatet borde alltså vara identiskt för de båda namnen.

    /Sabina