Filtrera projekt

Just nu ger man upp att bläddra bland projekt eftersom det inte går att filtrera och sortera dem, iaf. vad jag kan se. Man vill inte gärna bläddra igenom 4 sidor av privata testprojekt innan man hittar ett som är väl mottaget.

Kommentarer

  • Hej,

    Precis som jag skrev som svar på din förra fråga så jobbar vi med en ny design. Även detta kommer vi hantera där. Tack för att du hörde av dig!

    Elias