Fel i api'et för närliggande hållplatser?

jag har en location med long och lat väldigt nära gamla stan i sthlm. Och i anropet specificerar jag products=2 - vilket enligt dokumentationen ska ge resultat i form av enbart tbane-stationer. Men när jag skickar frågan så får jag som första alternativ en busstation som heter Mälartorget. Alltså en station som inte är tbana. Är det jag som gör något fel, eller är det en bugg?
https://api.sl.se/api2/nearbystopsv2.json?key=<API-key>&originCoordLat=59.323185&originCoordLong=18.068129&maxNo=7&products=2&r=1000type=S

mvh
Mathias

Kommentarer

  • Hej Mathias
    Tack för din felrapport.
    SL kommer titta på problemet för att ta reda på var felet ligger

    Mvh Pia

    Team Trafiklab