Fått mejl om soärrat konto

Hej!
Jag skapade ett konto hos er och något dygn senare fick jag ett mejl från er om att mitt konto blivit spärrat:

"Ditt konto på Trafiklab har spärrats.  Kontakta oss om du har några
frågor. "

 Varför blev det spärrat?

Med vänlig hälsning,
Naomi

Kommentarer

  • Hej Naomi,
    Jag misstänker att ditt konto kanske markerats som spam. Kontakta oss på info@trafiklab.se med detaljer kring kontot så tar vi det vidare där.

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab