Får inte skapa konto,

Hej!
Vet ni varför min epostadress ogillas?
Får felmeddelande, se bilaga rasism.PNG

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Hej Mikael

    Tack vare att många person/robotar skapade spamkonton på trafiklab så har vi infört hårda regler för vilka e-postadresser som är tillåtna.

    Den enkla lösningen är att använda en gmail, hotmail, outlook m.m adress för att skapa ett konto och sen länka den till din burken.biz adress.

    Mvh
    Daniel

    Team Trafiklab
  • burken.biz är en gmail/googleapps konto...

  • Ursäkta att mitt svar har dröjt, men troligtvis beror det på att vi gör en naiv filtrering på domännamn och topdomäner. Vilket gör att domänen gmail.com kommer att gå att använda.

    Under en längre sikt kan vi se över hur vi filtrerar adresser.

    Med vänliga hälsningar
    Daniel
    Team Trafiklab