Driftstörning SL Reseplanerare

Hej,

sedan ca 08.50 idag (4:e sep) får jag följande fel mot SL Reseplanerare 2 API.

errorCode: S1
errorText: Anslutning till beräkningsservern saknas.

Den övervakning ni har publikt rapporterar det ej som en driftstörning, men störningen verkar även påverka andra tjänster som använder sig av detta API.

Kommentarer

  • Hej,
    Felet löstes strax före kl 10 idag genom omstart av beräkningsapplikationerna. Oklart varför felet uppstod.

    /Sabina
  • Hej Sabina,

    Får samma fel idag (8 sep) igen.