displaytime

kan man byta ut min från Displaytime så man kan räkna ut när man ska gå till buss tåg , alltså lägga på gångtiden så man hinner med bussen tåget osv

Kommentarer

  • Hej L,
    Gissar på att din fråga gäller SL Realtidsinformation 4 men är inte helt hundra på vad du är ute efter.

    DisplayTime kan anta formaten x min, HH:mm eller "Nu".  Vill du att DisplayTime ska ändras utifrån vart du befinner dig?

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab